THE LITERACY PROCESS IN HOSPITAL EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.20873/uft.2179-3948.2018v9n2p316Abstract
This article presents a summary of the results of the research developed in the Professional Master's Program in Literature (PROFLETRAS) of the State University of North Paraná, focusing on the discussions on literacy in the hospital schooling program of the State of Paraná. A qualitative case study used the questionnaire as a data collection instrument. The interpretation of the questionnaires was made based on the content analysis proposed by Bardin (2011), articulated to linguistic analyzes with contributions from several areas.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os autores mantêm os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Creative Commons 4.0 que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria do trabalho e publicação inicial nesta revista.
Os autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.