PROFESSIONAL MASTER´S DEGREE IN LANGUAGES AND EDUCATIONAL TECHNOLOGY
DOI:
https://doi.org/10.20873/uft.2179-3948.2018v9n3p52Abstract
Formal teaching practices need to be in tune with the social and professional changes of the 21st century. New ways of doing involve the intensive use of technological resources, which enter more and more into schools. This article addresses the Professional Master's Degree in Languages and its proposals for language teaching, incorporating web 2.0 technology. After reviewing technological devices in education, the text evaluates the current scenario, disseminating forms of online knowledge acquisition that help the teacher to become familiar with the technology and, in the medium term, become a producer of digital didactic material.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os autores mantêm os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Creative Commons 4.0 que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria do trabalho e publicação inicial nesta revista.
Os autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.