PERSPECTIVES FOR TEACHING OF THE NATIVE LANGUAGE THROUGH OF LITERACY PRACTICE
PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PARAENSE SCHOOL
DOI:
https://doi.org/10.20873/uft.2179-3948.2018v9n3p124Abstract
This article is result of research carried out at a public school in a municipality in the interior of the Pará State. Its base was based on the proposal of the master course directed to elementary school teachers, called PROFLETRAS, which postulated the accomplishment of a work of an interpretive and interventional nature, whose object of investigation was a problem of the school reality of the teacher. Thus, based on the observations made, the proposal of the dissertation sought the constitution of actions that could soften the problems of the reality observed.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os autores mantêm os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Creative Commons 4.0 que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria do trabalho e publicação inicial nesta revista.
Os autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.