Editorial do Dossiê “Educação do Campo, das águas e das florestas em tempos de Pandemia da Covid-19”
DOI:
https://doi.org/10.70860/ufnt.rbec.e19317Resumen
Esse Dossiê apresenta resultados da pesquisa “Educação e Escolas do Campo em tempos de pandemia da Covid-19” que foi realizada de forma coletiva e articulada por cinco instituições da Rede Latino-americana de Estudos e Pesquisas Marxistas em Educação do Campo, as quais se propuseram a analisar as condições objetivas da educação e das escolas nas comunidades do campo, das águas e das florestas e suas consequências em tempos de pandemia da Covid-19.
Descargas
Citas
Janata, N. E., Batista, A. F., & Hammel, A. C. (2024). Editorial do Dossiê “Educação do Campo, das águas e das florestas em tempos de Pandemia da Covid-19”. Rev. Bras. Educ. Camp., 9, e19317. DOI: https://doi.org/10.70860/ufnt.rbec.e19317
Descargas
Publicado
Cómo citar
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2024 Natacha Eugênia Janata, Andrea Francine Batista, Ana Cristina Hammel
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.
Proposal for Copyright Notice Creative Commons
1. Policy Proposal to Open Access Journals
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
A. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under the Creative Commons Attribution License that allows sharing the work with recognition of its initial publication in this journal.
B. Authors are able to take on additional contracts separately, non-exclusive distribution of the version of the paper published in this journal (ex .: publish in institutional repository or as a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
C. Authors are permitted and encouraged to post their work online (eg .: in institutional repositories or on their website) at any point before or during the editorial process, as it can lead to productive exchanges, as well as increase the impact and the citation of published work (See the Effect of Open Access).