Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Archives
About
About the Journal
Editorial Policies
Retraction Policy
Editorial Team
Contact
Reviewers
Evaluators Registration
Evaluators in 2021
Evaluators in 2022
Announcements
Template
Search
Login
Portal
Acesso
Home
/
Archives
/
Vol. 4 (2024): Janeiro a dezembro - Fluxo Contínuo
Vol. 4 (2024): Janeiro a dezembro - Fluxo Contínuo
DOI:
https://doi.org/10.20873/riecim.v4i
Published:
2024-01-10
Artigos
DESENVOLVIMENTO CURRICULAR EM GEOMETRIA POR MEIO DE ATIVIDADES INTERATIVAS: O PROTAGONISMO DOCENTE
Marcelo de Oliveira Dias
e24002
PDF (Português (Brasil))
CHEMISTRY EDUCATION AND THE NOVO ENSINO MÉDIO (NEM): NARRATIVES AND KNOWLEDGES OF SEDUC-MT’S TEACHERS IN FOCUS
Léo da Silva Floriano, Marcos Oliveira de Araújo, Marcel Thiago Damasceno Ribeiro
e24003
PDF (Português (Brasil))
BIBLIOGRAPHIC ANALYSIS ON METHODOLOGIES FOR HIGH SCHOOL CHEMISTRY CLASSES IN COUNTRYSIDE SCHOOLS (2018-2023)
Laís Lima Araújo, Marcelo Franco Leão, Paulo Jorge da Silva Almeida
e24004
PDF (Português (Brasil))
COMPLEX PLANETARY DECOLONIAL MATHEMATICS EDUCATION IN ITS ASSUMPTION OF THE RECURSIVE PRINCIPLE
Milagros Elena Rodriguez
e24005
PDF (Português (Brasil))
¿LA SUSTITUCIÓN DE NÚMEROS INDO-ARÁBIGOS POR LETRAS DEL ALFABETO AFECTA LA COMPRENSIÓN Y REALIZACIÓN DE OPERACIONES MATEMÁTICAS?
Thiago Beirigo Lopes, Dailson Evangelista Costa, Luis Andrés Castillo, Tadeu Oliver Gonçalves
e24006
PDF (Português (Brasil))
AFECTADOS POR LA COVID-19, ACONTECIMIENTOS QUE ENSEÑAN CIENCIAS Y MUCHO MÁS
Hannyn Barbara Alves Garcia, Caroline Barroncas de Oliveira, Mônica de Oliveira Costa
e24007
PDF (Português (Brasil))
AMAZON NON-FORMAL SPACES AS PREVIOUS ORGANIZERS OF LEARNING IN SCIENCE TEACHING
Mara Dalila Ferreira de Araújo, Lucélida de Fátima Maia da Costa
e24008
PDF (Português (Brasil))
IDEAS OF THE AMAZON IN THE AMAZONAS CURRICULUM FRAMEWORK
Fabiane Andrade Batista, Anny Roberta Gonçalves Furtado , Mônica de Oliveira Costa, Caroline Barroncas de Oliveira
e24009
PDF (Português (Brasil))
CONTEMPORARY ART AND SCIENCE EDUCATION
Daniela Franco Carvalho
e24010
PDF (Português (Brasil))
EXPERIMENTAL ACTIVITIES AS A STRATEGY TO ENHANCE THE DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC LITERACY
Vanderlaine Dias Caldas da Silva, Patricia Rosinke , Carmem Woberto
e24011
PDF (Português (Brasil))
Relatos de experiência
TEACHING SCIENCE AND MATHEMATICS: PROBLEMATIZING PEDAGOGICAL PRACTICES DEVELOPED IN TRAINING CONTEXT
Ana Claudia de Araújo Galdino, Ana Elisa Pedade Sodero Martins, Itamar Miranda da Silva, Aline Andréia Nicolli
e24001
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Rede
Redes Sociais
Associacoes
Scientific Associations
Revistas
Revistas Parceiras na/da Amazônia
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue