Educação do Campo e pluralidade de saberes
DOI:
https://doi.org/10.20873/uft.2525-4863.2018v3n1p1Abstract
A Revista Brasileira de Educação do Campo – RBEC, ISSN 2525-4863, periódico do Departamento de Educação do Campo, da Universidade Federal do Tocantins, campus de Tocantinópolis, lança o seu primeiro número do volume 3, referente ao primeiro semestre de 2018. Este número traz 15 artigos, aprovados dentre os manuscritos recebidos ao longo do ano de 2017 e 2018. Os artigos aqui socializados reforça o crescimento de pesquisas a respeito da Pedagogia da Alternância, escolas do campo, povos indígenas, políticas públicas, movimentos sociais, práticas pedagógicas e formação de professores, de diferentes estados brasileiros e de outros países também, o que contribui para que a produção de conhecimento nesse âmbito e fortaleça e se amplie na educação brasileira.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Proposal for Copyright Notice Creative Commons
1. Policy Proposal to Open Access Journals
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
A. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under the Creative Commons Attribution License that allows sharing the work with recognition of its initial publication in this journal.
B. Authors are able to take on additional contracts separately, non-exclusive distribution of the version of the paper published in this journal (ex .: publish in institutional repository or as a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
C. Authors are permitted and encouraged to post their work online (eg .: in institutional repositories or on their website) at any point before or during the editorial process, as it can lead to productive exchanges, as well as increase the impact and the citation of published work (See the Effect of Open Access).